bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina - WaarBenJij.nu bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martina - WaarBenJij.nu

bijna...

Blijf op de hoogte en volg martina

23 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het zo ver!
Gisteravond gezellig met een deel van mijn familie wat gedronken. Mijn moeder had voor de gelegenheid een appeltaart gebakken.
Met een stapeltje enveloppen ben ik naar huis gegaan, met de boodschap ze pas in het vliegtuig te openen. Kijk ik nu al naar uit.
Mijn ouders hebben me weggebracht. En omdat mijn reis al met vertraging begint heb ik hen uitgezwaaid...
Beste mensen, bedankt voor alle goede wensen!
Groetjes, martina

  • 23 Oktober 2012 - 16:53

    Henk En Judith:

    Hoi Martina, jammer van die tijd. Je had al reistijd genoeg, hoorde ik.
    Kan je zeker alvast wennen aan de Afrikaanse cultuur van rustig aan, alles sal reg kom.
    We denken aan je.
    Groetjes van Judith

  • 23 Oktober 2012 - 19:30

    Marga:

    Ha Martina,
    Pffffffffffff, net op tijd je antwoordapparaat ingesproken maar voor het geval je dat toch gemist hebt: een heel goede en fantastische reis toegewenst. Geniet ervan en we gaan je zeker volgen op deze site. Ik hou me aanbevolen voor een recept van een echte bobotie....
    groeten van ons zessen (ook aan Loes)
    Marga

  • 23 Oktober 2012 - 20:16

    Netty:

    Hoi Martina,

    Het gaat gebeuren!
    Ik vind het heel ondernemend en moedig van je hoor.
    Heel leuk dat we op deze manier je reisverslag kunnen lezen.
    Je zult nu wel ergens in de lucht zitten. Goede reis en veel plezier!

    Groet, Netty

  • 23 Oktober 2012 - 21:37

    Wim En Heidi:

    Hoi Martina,

    Wat ben je ondernemend bezig, zeg!!!
    Erg leuk om in gedachten met je mee te reizen. We wensen je een hele goede en waardevolle reis toe!
    We hopen je te volgen.

    'n hartelijke groet,
    Wim en Heidi

    PS: had je nog ruimte in je koffer voor m'n boek :-)

  • 23 Oktober 2012 - 22:03

    Marjan:

    Hoi Martina!

    Goed hoor, alweer je eerste stukje. We kijken uit naar de rest van je reisverslagen!
    Was gisteravond gezellig!
    Geniet jij op een later tijdstip lekker van 'de enveloppen' ;-)

    Liefs,
    Marjan

  • 24 Oktober 2012 - 08:35

    Marianne:

    Hoi Martina,

    Jammer dat je al met vertraging aan de reis bent begonnen. Hoop dat het verder allemaal goed is gegaan.

    Ik blijf je volgen. Genieten hoor!!!!!!!!!!!!

  • 24 Oktober 2012 - 10:56

    Miranda:

    Alweer met 2 benen op de grond??, geniet ervan, leuk dat we mee mogen lezen.
    groetjes Miranda

  • 24 Oktober 2012 - 11:18

    Jeanine:

    Hey Martina,

    Leuk, je eerste verhaaltje! Hoe is de reis verder gegaan? En, inmiddels de enveloppen geopend en bekeken?
    Ben benieuwd naar je ervaringen!

    Liefs Jeanine

  • 25 Oktober 2012 - 20:57

    Ellen. Jan-kees, Ineke S., Annemarie:

    Als het goed is ben je nu goed aangekomen, groetjes van je collega's !

  • 26 Oktober 2012 - 11:58

    Lydia:

    Haaa auntie! Dat begint gelijk al goed, met vertraging ;) Hopelijk heb je al twee fantastische dagen achter de rug en ben je in een keer al heel bruin geworden. Ik ben heel benieuwd naar je volgende blog! Liefs van hier.

  • 29 Oktober 2012 - 19:18

    Jantine:

    Hey Tantje,

    Wat jammer dat je vertraging had.
    Ik hoop dat je een super en onvergetelijke tijd krijgt!
    Ik mis je! Nog een heeeeele leuke tijd.

    Doei Jantine (kiesje).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martina

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 20516

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 17 December 2012

onderneming Zuid-Afrika

Landen bezocht: